2012年9月18日 星期二

Logo prawdę ci powie !

Share it Please
Czy wiecie jakie ukryte znaczenia kryją za sobą logo waszych ulubionych produktów? Nie? W takim razie rzućcie okiem na zdjęcia poniżej !

Te oryginalne wariacje na temat rzeczywistego znaczenia logo znanych marek, to dzieło Viktora Hertza, grafika pochodzącego ze Szwecji. O Viktorze pisaliśmy już przy okazji omawiania jego projektu plakatów filmowych w formie piktogramów, a tym razem mamy przyjemność zaprezentować na łamach Ouzzi kolejny projekt tego kreatywnego twórcy. Honest Logos to sposób na ujawnienie rzeczywistej zawartości spożywanych, bądź wykorzystywanych przez nas w inny sposób produktów i tego, jaki wpływ mają one na nasze życie, wbrew temu, co można na ich temat dowiedzieć się w rozlicznych kampaniach reklamowych. Honest Logos odkrywa także przed nami prawdziwe nazwy międzynarodowych spółek, skupiając się przede wszystkim na aspekcie ich oddziaływania na ludzie życie.

Niektóre z poniżej przedstawionych koncepcji Victora Hertza mogą wydać wam się przesadzone, albo mało śmieszne, inne szczerze was rozbawią. Jedno jest pewne: spoglądając na logo koncernu, którego jesteśmy wiernym klientem, zaczniemy zastanawiać się nad tym, jak dalece logo Hertza mija się z prawdą. A stąd już tylko krok do uświadomienia sobie, że niektóre produkty po prostu nie są dla nas.

Via: Sie Wie Blog / Victor Hertz 











































沒有留言:

張貼留言

追蹤者

Our Location

Follow The Author