2012年11月6日 星期二

Intensywne nawilżenie w stylu Burt's Bees - niezwykły efekt przed i po!

Share it Please
Wiele reklam prezentując szerszej publiczności działanie swojego nowego produktu, przedstawia jej efekty jego stosowania przed i po. Czy czujecie, że zawsze odbywa się to według tego samego wzorca? Poniższa reklama zmieni wasz punkt widzenia, ponieważ, zamiast zanudzać odbiorców utartymi schematami, wchodzi z nimi w interakcje, a co więcej, sprawia, że są oni zadowoleni, mając na nią realny wpływ. Z jej kreatywnego konceptu mogą natomiast skorzystać w przyszłości, tworząc swój własny biznes. Reklama idealna?



Celem Burt's Bees było przedstawienie efektu nawilżającego nowej serii produktów do pielęgnacji twarzy. By nie tworzyć reklamy według starych wzorców, firma zdecydowała się na przeobrażenie typowego efektu "Przed i Po", w coś znacznie bardziej kreatywnego - w tym wypadku billboardu złożonego z tysięcy małych kuponów. Zasada działania jest prosta: w miarę jak klienci odrywają kolejne kupony, twarz przedstawiona na plakacie stopniowo ulega zmianie - cerę suchą, zastępuje cera głęboko nawilżona. Firma wykorzystała ciekawość konsumentów i nie zawiodła się.

Jak wam się podoba ten kolejny przykład niezwykle kreatywnej kampanii reklamowej?

Zobaczcie jak to wyglądało:


http://www.youtube.com/watch?v=wruYxgj79cI

沒有留言:

張貼留言

追蹤者

Our Location

Follow The Author